Fressssssh

srijeda, 13.12.2017.

Uvijek ćemo imati Pariz seks


šta je ovo danas kod tebe neka gužva

a ne znan šjor pulicajac, svi iđu u Perković, ne znan ni ko su ni šta će tamo

Nediljkooooo, o Nediljkoooo, đava ti sriću odnijooooo, kad god mi tribaš tebe nema

škužajte šjor pulicajac betmen me zove iđen vidit šta oće, šta se dereš nesrićo, otrat ćeš mi sve goste, došli su izist zeru janjetine a ne slušat tebe kako arlaučeš

ajme oprosti Nediljko moj, jako san se uzbudila

nu đavla, al si se na ručku od špahera natakla, kad si se uzbudila

neije berle, vidi je došla je, ona je kod nas u gostijoni, ajme postat ćemo popularni, jedva čekan ić na frizuru da sviman kažen

ko je doša, jebate opet si se nabumbila orahovice, ka i zadnji put kad si gonjala pokemone i slomila nogu

nisan Nediljko moj, ona je vidovita Ana, nu je nu jon frizure, niko nema nako crvenu kosu, ajde brzo pitaj je šta će ist

šta ću je pitat, ako je vidovita zna da više nema janjetine dok se ovo drugo ne ispeče, aj iden je pitat

dobar dan gospođo, vi sigurno nećete janjetinu, jedna dama tako sva u bilom neće sad glođat janjetinu, sad će vama šef kužine napravit salaticu, jel more

a šjor konobar ja san van na sve alergična, najradije ništa ne bi ila, ako mogu ja bi samo popila kavu i pričekala, jednog svog prijatelja, on je znate pisnik, a šta van lipo piva ona šinjorina, samo nekako odrpano izgleda, ka izbjeglica, znate šjor konobar ja van te izbjeglice profesijonalno pripoznajen ka pas tičar, tice, gospe moja koja je ono žena zašto mlati onog momka

gospođo to je manita Mara, ono jon je sin, nije ispravno zaprosija, jednu curu u selu, on je četrdesetšesti ove godine šta je iša prosit tu cura, ali ona je to odbijanje prosidbe dovela do savršenstva, i tako je mali najeba, mater ga evo već treći dan mlati, evo saće kava gospođo

o la la, msje ja rekla da vi sila u vatir, i ošla u Sagreb, sad kasno bila, nešto oribl, će se dogodila, neka luđak došla sa bum bum, ja imala Fisija dok radila šanson, ako ostala živa ja našla, novi eškofijer, ne umrla mlada i tre žoli, bez radila lamur, o la la

jebate šta ova može mlit, pomislija je naš junak, i pogleda crvenokosu ženu koja je bila sva u bijelom, ona mu je uzvratila pogled, i odma se osjetila neka napetost, mikrofon je počeo krčat od elektriciteta koji se osjeća u zraku, sve je utihnulo i ptice i jaganjci, tišina je bila potpuna, sve je izgledalo ka zamrznuta slika

gazda Nediljko je pomislio kako se ne čuju janjci, valjda ih ona vegan teroristica nije opet pustila, morat će je uvatit i zatvorit skupa s janjcima

stariji policajac je pomislijo, jebeš ti njemačku nema tamo vake janjetine, a mlađi možda bi bilo bolje da san iša u fratre oni imaju bolje aute

sijedi muškarac koji je izgleda ka ofucani roker, je promislija, jebate je ova moja šefika ljubomorna a ja san dobar ka sunce

muškarac koji je gazdu Nediljka zva kumpanjo, je promislija, jebate ova je bolja nego slovenke, a sharon stone koja je bila s njim, nije baš onaj o kojem sam maštala....

crvenokosa je promislila, neće me valjda ona budaletina osramotit, i di je sad

pjevačica je upravo donijela odluku da će joj život bit malo više o la la

naš Glavni junak je taman počeo mislit o,,,,

kad je na vrata gostijone uša neki lik s pištoljon, i reka tu ste bando da vidim ko od vas ima mail

- 18:19 - Komentari (36) - Isprintaj - #