Fressssssh

utorak, 24.10.2017.

migrena

sreja je reka da goldun neće puknit ako ga napunimo vodon i bacimo s trećeg kata

inače goldun je prezervativ, i bilo bi krajnje vrime da vi naučite govorit kako bog zapovida

u to vrime ja mislin da golduna nije bilo ni kupit po dućanima, nego samo u apoteci, a ionako ih ne bi kupovali u dućanu, jer bi one kokoši odma rekle materi da san ih kupija, a onda bi bija šou

moja mater baš i nije volila te ženske šta su pretendirale na mene, znala je žena da te to samo iskoristit oće

dakle da bi znali ko je dobija okladu, odnosno oće li goldun puknit kad ga bacimo s trećeg kata, morali smo ić u apoteku kupit ih

u to vrime one ženske u apoteku nisu bile ka danas, da ti uvalu onu škatulu, napišu tri puta po jedan, i to je to

u to vrime niko nije bija ka ovi danas, svi su nešto ispitivali

tako je bila i ona jedna apotekaruša, koja je kad bi doša kupit hipermangan i srebrenu prašinu za činit petarde, pitala zašto će ti to, tako da si mora imat završeno pola medicine, a ne samo kemijski fakultet za činit petarde, da imaš šta bacat za Božić i novu godinu

e ta apotekaruša, je bila ista ka ona vesna girardi jurkić, sa prepariranon trajnon, jebate koji li je ona taft koristila, ona je bila u apoteku kad san ja doša kupit goldune

kažen ja lipo, molin vas kutiju golduna, a ona će meni, a za šta ti tribaju golduni

ne tribaju meni kažen ja, mater me je poslala da ih kupin, bio je odgovor sa automatske sekretarice, koji se uključiva kad te pitalo zašto ti triba hipermangan, pa je logično triba vridit i za goldune

inšoma apotekaruša je nako malo zastala, ka da razmišlja, a onda jon je neki lik reka, daj malom goldune, vidi ga bit će pravi jebač kad nareste

apotekaruša je digla nos i dala mi onu kutiju golduna

tako smo mi mogli nastavit s našin istraživanjem

u to doba golduni nisu bili ka ovi sada, s okuson jabuke, breskve ili naranče, niti su bili vako tanki, bili su pravi socijalistički, nako od debele gume i smrdili su po gumi, ista tvornica je činila goldune i gumenjake, tako da su oni na titanik imali risove goldune, ne bi in tribali pojasovi za spašavanje, samo bi tribali napuvat goldune i bili bi se spasili

ne znan jeste li vi kad ulivali vodu u bilo koje goldune, a pogotovo u te risove, to van je jako zanimljivo, oni goldun se otegne doli do sudopera i samo raste, raste, pari ka da bi moga ulit dvista litara vode u goldun

kad ga tako napunite i zavežete, onda ga triba izvadit iz sudopera, a on biži na sve strane

napokon smo došli do kraja pokusa, itnili smo oni goldun pun vode sa trećeg kata, i jeba mater svoju nije puka

kad smo završili s tin pokuson vaso je reka da se od faksa more napravit napalm, ali da mora bit faks, ne smi bit ni rubel, ni nila, ni plavi radijon, nego baš faks

onda san ja iša doma vidit ima li faksa, a tamo me je dočekala mater

čim me je vidila, počela je vikat, biži od mene, crno mi je prid očima, zadavit ću te, umete me sramota, a meni nije bilo jasno kako zna da ću jon ukrast faks, jer nisan ima pojma da je mater išla kupit kafetin u apoteku

kad malo bolje promislin, oni su u to doba svi bili ovisnici, suside bi došle na kavu, nako sa krpon zamotanon oko glave, pričale o nekoj migreni, i pitale mater ima li kafetin, zato si uvik doma triba imat kave, keksa i kafetin, ako neka od susida naiđe

tek poslin san naučija da žene vežu krpu oko glave kad se neće jebat, ka da bi i neko i jeba nako zamotane, parilo bi da se seksaš sa partizanskin ranjenicin iz bitke na neretvi, ono braćo tifisari preko vode do slobode....

- 09:12 - Komentari (62) - Isprintaj - #