Fressssssh

petak, 02.10.2015.

šta sad

Bila je nedilja ujutro i ja san gleda svog posla pio kavu i nešto prčka.
Najedanput san sinja da mi je izilo post.

Obziron da san kao mlad gleda Otpisane i Otimače izgubljenog kovčega odma san se sitijo parole Ko je BUG ne budi mu drug.

Urgentno san nazva V i prikinija je u ritualnom promatranju kako se prodaju paprike, jerbo je općepoznato da će ona ladna ka sladoled od nečega znat rješenje.

Javila se nako zeru napeto, šta si dosadan, rekla je, gledan paprike.

Škužaj, reka san ja ali pitanje je oli bit oli nebit.

Šta ti nisi pročita da san ja u štrajku.

Jesan, reka san joj, ali slušaj, ti u štrajku, Bise se ne javlja, meni izilo post, jebate podavit će se ovi blogeri od pustih suza na blogu.

Da nije ovih dvoje troje novih ne bi bilo šta za pročitati, Utouchables piče po svome, od književnika pola i ne piše a ovo drugo pola bolje bi bilo da ne pišu.

Ne mišaj ti mene u to, ja san blog tjedna, rekla je ona.

Nemoš bit blog tjedna ako si u štrajku, ili si ti zamrznuti blog tjedna, nešto ka smrznuti buncek, samo onaj maniti Blognjuz može metit štrajkača ka blog tjedna.

Osim toga zašto ti štrajkaš, nisi ti profešur, koji su ti zahtjevi, šta oćeš.

Dobro jel ti stvarno misliš da ja volin pričat sam sa sobom, to je bilo lani, sad sam dobro.

........

- 23:15 - Komentari (12) - Isprintaj - #